millipoppen

Alla inlägg under september 2012

Av Camilla Svensson - 29 september 2012 15:49

Yes idag så åkte jag till Nova Lund och shoppade loss helt. Det blev 2 par jeans, 2 t.shirts, en tjovktröja och gummisnoddar till håret.


Det blev att jag inte var ute i 4 timmar pga jag fick rätt mycket ångest när jag var iväg. Men jag KLARADE shoppingturen

Av Camilla Svensson - 28 september 2012 18:43

Först var det uppstigning och ducsh ca kl 6, och sedan var det dags att äta frukost och ta medicinerna. Kl 8.15 var vårdplaneringen här på avdelningen.


Sedan efter vårdplaneringen så åkte jag hem en vända och gick runt lite på stan i Lund.

Lite ångestfyllt men det gick bra.

Och imorron så blir det att shoppa loss på Nova här i lund...






Av Camilla Svensson - 27 september 2012 15:31

Samordnadvårdplanering skall bli imorgon. med Socialen, min läkare K , min terapeut Å, min godman B och kuratorn här på avdelning tillsammans med läkaren här på avdelningen.

Av Camilla Svensson - 27 september 2012 15:17

Igår kväll satt jag och laminerade lite papper för min egen behandlings skull. Det blev jätte bra måste jag säga. Idag startade jag dagen med sovmorgon och sedan kvart över 11 så träffade jag läkaren G, och det blev ett mycket bra samtal.


Jag får gå ut själv hur mycket jag vill


På lördag skall jag åka hem på förmiddagen och sedan åka tillbaka hit för att sova här på avdelningen.


Sedan på Söndag skall jag sova hemma i lomma , och om det funkade så blir jag utskriven på Måndag  

Av Camilla Svensson - 26 september 2012 15:22

Trött på att det aldrig hålls vad man lovar. Jag skulle fått samtal med läkaren i måndags, men då flyttade dem fram det till idag istället. Men nä det blev inte av idag heller utan det får bli imorgon....

Av Camilla Svensson - 26 september 2012 09:48

Fick kliva upp lite efter 8 imorse. Trött på att inte kunna gå ut själv ännu. Men det skall jag ordna med när jag träffar läkaren här på avdelningen idag:)


Jag har sovit jättebra inatt ochdet känns verkligen att man e utvilad. Skall titta på lite film nu. Men på återseende

Av Camilla Svensson - 25 september 2012 20:31

Nu e det ytterligare snart dags att sova.. har hänt rätt mycket skit på avdelningen idag om jag säger så. Trött på vissa människor som tror att dem e något:!

Skall försöka titta på lite film nu innan det e dags att sova

Ont

Av Camilla Svensson - 25 september 2012 16:57

Dem skulle ta blodprover på mig igår. Och givetvis så e jag jättesvår att sticka. Det hela slutade med att dem fick sticka mig i Ljumsken 5 gånger för att fylla två rör.   

Presentation


Hej alla pigga och glada. Jag heter Camilla och e 28 år gammal. Bor i Lomma (skåne)och trivs jättebra där i min fina lägenhet. Jag har ett jobbigt förflutet men jag e påväg upp på fötterna igen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards