millipoppen

Alla inlägg under oktober 2012

Av Camilla Svensson - 30 oktober 2012 11:51

Ja i helgen var jag hemma hos mormor från fredag till söndag. Det var jätte skönt att komma hemifrån ett tag.

Ilördags var vi och tittade på A när hon tävlade hoppning med hennes ponny... det gick också bra.


Igår gjorde jag inte så mycket förutom att jag träffade E från soc och tog en fika.


Idag skall jag på möte med soc på kommunhuset i Lomma. Ser inte framemot det direkt. Vill inte, men samtidigt så måste jag. Hoppas det går bra i alla fall. Sedan hoppas jag att jag får reda på idag när jag kan få börja arbetsträna igen. Drömde om det i natt och då fick jag reda på att jag inte fick vara kvar på den avdelning som jag varit på innan.



Av Camilla Svensson - 25 oktober 2012 17:02

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Började med att starta tvättmaskinerna kl 7 på morgonen. Det var lite jobbigt att gå upp så tidigt när man egentligen inte behöver det. Men nu e det gjort också.


Sedan mellan tvättarna så har jag slappat framför tv:n hela dagen. Det blev enkel middag idag med, spagetti och köttfärssås:) Gott!!


Imorgon em skall soc komma hem till mig på möte. Vill inte att I skal komma, men det e bara o vara fin och lida pin. Efter det så skall jag åka till mormor i Kristianstad och vara där över helgen. Bland annat så skall jag och mormor åka och titta på när min kusin tävlar hoppning. Skall bli kul. Skönt att komma hemifrån ett par dagar



Av Camilla Svensson - 19 oktober 2012 17:52

Idag gick jag inte upp förrän vid 10 på fm. Det var skönt att få sova länge. Sedan träffade jag E från soc vid 13 för att hämta mediciner. Det löste sig bra men det blev lite fel. Men skit samma.


Sedan har jag varit iväg och köpt mat med mamma på citygross.

Av Camilla Svensson - 17 oktober 2012 16:13

Det e så skönt att slippa avdelningen  inne i Lund. Har även varit hos min terapeut idag, det gick bara bra.


Nu har allt löst sig mellan soc och mig. Känns oxå bra.


Har suttit och skrivit lite, bland annat detta


Charmig                 Snäll

Alert                     Viktig

Modig                    Envis

Impulsiv                Noggrann

Livlig                     Social

Lättsam                Sällskaplig

Allvarlig                Omtänksam

                             Nyfiken





Av Camilla Svensson - 16 oktober 2012 15:32

Ja nu har jag träffat soc här hemma hos mig i Lomma. Blir irriterad på dem. Får inte börja på arbetsträningen förrän om minst två veckor. Måste vara stabil först.


Men om dem tycker att jag skall sitta här hemma och rulla tummarna, då vet jag inte vad som skall göra att jag får börja igen. FAN oxå!!

Vill tillbaka till förskolan igen... snälla säg att det går och övertala soc.

Av Camilla Svensson - 16 oktober 2012 14:46

Nu e jag hemma i ett par dagar från avdelningen i Lund. Känns sådär med tanke på att soc skall komma idag.. Vill inte träffa dem.

Men men det e mycket som man inte vill göra här i livet. Men som sagt så måste man göra saker som man inte vill. Träffade dem i fredags och det blev ett otrevligt samtal, skiljdes som ovänner (eller vad man skall kalla de).


Imorron bitti så kommer min godman och en arbetsterapeut från kommunen hit, då skall jag få prova ett par olika bolltäcken. Jag skall ha ett sådant pga att det gör en lugnare så att man kan somna och sova bättre. Skall bli intressant och se om det fungerar?!


Kl 13 skall jag till terapeuten inne i Lund igen. Hoppas det samtalet går bra också. Och efter det så skall jag till avdelningen, och förmodligen så blir jag utskriven då... (hoppas verkligen det i alla fall).




Av Camilla Svensson - 6 oktober 2012 12:30

  Idag åkte jag hem efter 10 på förmiddagen för att åka hem och vara hemma i ett par timmar. Komma bort från avdelningen och dem personerna som e jobbiga. Så nu när jag kom hem så började jag mitt kollage med artiklarna som jag varit med i...

Det blev bra tycker jag.    

Som det känns nu så kommer jag sova här hemma imorgon. det känns bra för att då skall jag kunna bli utskriven från avdelningen i slutet av nästa vecka.

Hoppas på det i alla fall.


Sedan kommer en annan tjejkompis på besök på måndag, har inte träffat henne på mer än 2 år.



Av Camilla Svensson - 1 oktober 2012 17:10

Först efter lunch så kom min godman och hämtade mig här utanför sankt lars.

 Sedan gick vi och ordnade så jag fick en kod till mitt mastercard.


Sedan blev det lite shopping idag med  . En tröja, 2 par joggingbyxor och ett par ljusa jeans...

Presentation


Hej alla pigga och glada. Jag heter Camilla och e 28 år gammal. Bor i Lomma (skåne)och trivs jättebra där i min fina lägenhet. Jag har ett jobbigt förflutet men jag e påväg upp på fötterna igen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards