millipoppen

Alla inlägg under november 2012

Av Camilla Svensson - 29 november 2012 18:56

Idag gick jag upp ganska tidigt och hoppade in i duschen, sedan var det time för att äta frukost. Efter det så tittade jag på rederiet (kommer ni ihåg den gamle serien?). har laddat ner den från internet:)


12,45 var det dags att cykla till arbetsträningen:). Det e alltid lika kul att vara där. Längtar tills i februari då jag skall vara där mer:)


Var och storhandlade med mamma på citygross och sedan blev det tacos till middag. Städade också en hel del i lägeneheten, imorron åker tomtarna upp.... Mysigt

Av Camilla Svensson - 25 november 2012 19:57

Först i fredags så träffade jag socialen en timme. Sedan hoppade jag på bussen till Lund där jag skulle byta till tåget mot Kristianstad.


När mormor hade hämtat mig på stationen så gick vi och shoppade på stan. Det blev 2 linnen på Cubus:), sedan på kvällen så kom A hem till mormor också så vi spelade kort:).


I lördags morse så red jag en runda med A och M i skogen hemma hos dem, jag red Solero:) Det var jätte roligt att rida. Sedan på kvällen så kom familjen Andersson och åt kalops hos mormor. Gott!


Och idag så åkte jag hem till Lomma igen. mamma hade varit så snäll och fixat med julstjärnor i min lägenhet:)

Av Camilla Svensson - 20 november 2012 19:01

Ja idag e det precis 4 månader sedan som jag flytta från behandlingshemmet i Sävsjö  och flytta hem till Lomma. Tiden har gått fort fram och det har hänt mycket. Det har skett många roliga och bra saker i mitt liv. Och idag har jag varit på center syd i löddeköpinge med H och shoppat.



Av Camilla Svensson - 19 november 2012 18:10

Ja jag gillar inte måndagar, det händer inget kul alls på dessa dagar. Träffade soc men inte så mycket mer. Längtar till imorron när jag skall till arbetsträningen:)


Plus att jag blir hämtad av H då vi skall åka till Center syd.

Av Camilla Svensson - 12 november 2012 17:12

det e så skönt när det e helg, och destu tråkigare när den e över:(.Men i helgen har det hänt en hel del. I lördags så fyllde lillebror 25 år så vi firade honom med släkten hemma hos mamma och R. Det var riktigt trevligt. Sedan var vi iväg på burlövscenter och shoppade lite igår.


Idag har det inte hänt så mycket. Vaknade tidigare än vanligt, sedan tittade jag på skilda världar (mycket spännande) . Sedan var jag och hämtade medicinerna innan jag skulle träffa soc. Det e ju alltid lika kul att träffa dem:), älskar det verkligen... NOT!!


Imorgon skall jag äntligen till arbetsträningen igen:) Längtar!!



Av Camilla Svensson - 7 november 2012 20:03

Först gick jag och hämtade min medicin. Sedan var jag på samtal med min terapeut, och det gick bara bra. Det funkar jättebra med Å.  Sedan åt jag på gatuköket innan jag skulle ta bussen till Malmö för att träffa H:). Sedan nu i kväll så har jag varit och ätit lax hos mamma och hennes sambo.


Längtar verkligen tills imorgon när jag skall till arbetsträningen:)

Av Camilla Svensson - 6 november 2012 15:33

På torsdag börjar jag arbetsträna igen. Det skall bli så roligt att komma tillbaka igen. Jag har längtat och längtat!!

Av Camilla Svensson - 1 november 2012 14:17

 

Nu har jag städat och diskat så mycket jag kan med armen. Jag har en nerv i armen som har svullnat och det e därför som jag skall ha gips tills nästa fredag.


Och sedan har jag varit och fikat med soc, det gick bättre denna gången. Har bråkat med dem lite väl mycket. Dem skall komma till mig imorgon eftermiddag också.


När jag skulle hämta cykeln på busstationen här i lomma, då såg jag att styret och framhjulet var stulet:(.. FAN OXÅ!! Fick ringa och polisanmäla det.

Presentation


Hej alla pigga och glada. Jag heter Camilla och e 28 år gammal. Bor i Lomma (skåne)och trivs jättebra där i min fina lägenhet. Jag har ett jobbigt förflutet men jag e påväg upp på fötterna igen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards